Copiii Institutului Hippocrates

Adeseori suntem intrebati cum se simt copiii care sunt crescuti de parinti care practica si cred in stilul de viata Hippocrates. Prin acest articol speram sa va oferim o perspectiva asupra acestei experiente, prin prezentarea a trei fatete foarte diferite ale vietii copiilor Institului Hippocrates.
Nasterea si copilaria
elena-shumilova-12

Terra Seiwald ne ajuta sa observam importanta alimentatiei mamei pentru un bun start in viata al copilului:

,,Am doi copii. Primul, Seanceray, are 7 ani. Aveam 17 ani atunci cand am avut prima sarcina si devenisem vegetariana doar cu 3 luni inainte de sarcina. Cand s-a nascut, cantarea 3.9 kg si parea sanatoasa.  Totusi, la 2 saptamani dupa nastere, a facut o criza de colici, crize care s-au repetat in urmatoarele 6 luni. Infectiile cronice ale urechilor au aparut de la 2 luni. Se confrunta si cu crize de constipatie, mucus, iritatii, mirosuri neplaute ale gazelor intestinale, crize de plans aparent fara motiv, mofturi in ceea ce priveste mancarea, etc. Dupa ce am urmat sugestiile si prescriptiile doctorului meu timp de luni de zile, fara succes, am decis sa urmez sfaturile proprietarului magazinului cu produse organice din orasul meu. Combinand alimentatia sanatoasa si remediile naturale atat in ceea ce ma priveste, cat si pentru copilul meu, am reusit sa o ajut pe Seanceray sa scape de aceste probleme cand avea 6 luni. De atunci, stilul de viata al familiei mele si alimentatia au continuat sa se schimbe in bine.

,,Cinci ani mai tarziu, am ramas insarcinata din nou. Numele celui de-al doilea copil al meu este Zion. Intre timp experimentasem dieta macrobiotica, vegana, hrana vie si imi formasem un stil de viata care le combina pe toate 3 in mod echilibrat. Pana la varsta de 9 luni, Zion nu a experimentat nici una din problemele cu care s-a confruntat Seanceray. Pare a avea o sanatate mult mai buna. Atribui aceasta diferentelor semnificative in ceea ce priveste dieta mea in timpul celor doua sarcini, mai ales ierbii de orz si sucurilor verzi pe care le-am baut regulat in timpul celei de-a doua sarcini.”

O viitoare campioana olimpica

4fb8eaf563f83927cd108158a685066f

Lisa Martin, in varsta de 15 ani, nascuta in Palm Beach, Florida a castigat Campionatul de Inot al Liceelor din Florida, Orlando. Lisa este o eleva de gimnaziu si totodata eleva de onoare a Liceului Palm Beach Lakes. Lisa s-a clasat intre primii 16 de varsta ei din S.U.A. in patru concursuri. Castigatoare a  triatlonului Coca Cola Sprint Series si a numeroase concursuri de inot in ocean, ea a inregistrat cea mai remarcabila performanta in ceea ce priveste rezistenta la 9 zile dupa ce a implinit 13 ani.

Luand parte la Campionatul National pe Lunga Distanta S.U.A. (15 km), Lisa a terminat pe locul 6, categoria femei si a primit o invitatie sa se antreneze cu Echipa Nationala pe Distante Lungi la Centrul  de Antrenament pentru Olimpici din Boulder, Colorado.

Programul ei de antrenament este riguros. Se antreneaza de la 4 la 6 p.m. cinci zile pe saptamana si de la 5 la 7 a.m. trei zile pe saptamana. Sambata se antreneaza 2-3 ore si doar duminica se odihneste. Acest program nu include si orele antrenamentului ei pe uscat si antrenamentului pentru forta.

Nutritia a jucat un rol important in succesul Lisei. Urmand indrumarile directorului Institutului Hippocrates, Brian Clement, Lisa a inceput sa manace mai multa hrana vie si a folosit Pudra pentru Forta LifeGive (LifeGive Power Powder). Aceaste schimbari in dieta au contribuit la obtinerea victoriei in concursul de inot din Orlando, obtinand cel mai bun timp la 200 cat si la 500 de metri liber.

Lisa spera ca intr-o zi sa obtina o medalie olimpica care va fi o victorie a stilului de viata Hippocrates in atletism si in America. Ii dorim mult succes!

Interviu cu un copil de 10 ani

Acest tanar prefera sa ramana anonim datorita controverselor care s-ar putea isca in urma raspunsurilor sale si a rezultatelor pe care le-ar putea avea expunerea stilului sau de viata.

– De cat timp esti vegetarian?

– De cand m-am nascut. Nu mi-as putea imagina cum ar fi sa traiesc altfel.

– Cum te simti vazandu-i pe ceilalti copii mancand nesanatos, in timp ce tu mananci vlastari si legume?

– Nu ma tulbura. Prietenii mei ma intreaba daca as vrea sa gust din mancarea lor si le spun ca nu vreau. Imi place sa mananc sanatos. Mananc in mare parte legume si majoritatea hranei pe care o consum este cruda (raw).

– Mananci asa in permanenta?

– Da. Binenteles. Exista o cale mai buna decat asta?

– Totusi, nu sunt multi care mananca la fel ca tine. Ceea ce ne face sa punem urmatoarea intrebare – cati dintre prietenii tai mananca la fel ca tine?

– Doi sau trei. Sora mea este una dintre aceste persoane. Nu sunt usor de gasit, dar le spun tuturor prietenilor mei cat de important este sa mananci sanatos.

– Ai fost/esti bolnav?

– Imi amintesc ca am luat o raceala de la altii o data sau de doua ori, dar asta m-a tinut doar o zi.

– Banuiesc ca mananci totusi si ceva mancare gatita, deci care sunt felurile tale preferate de mancare gatita?

– Meiul.

– Si care este mancarea ta preferata in general?

– Pai nu pot sa ma gandesc la una in special. Banuiesc ca nu am o mancare preferata.

– Ceea ce probabil inseamna ca nu esti dependent, asa cum suntem noi, majoritatea. Esti un tanar foarte norocos!

– Da, asa ma simt. Si asa poti fi si tu, daca vrei cu adevarat.

291856-veg

Sursa: http://hippocratesinst.org/Children/children-of-hippocrates

Lasă un răspuns

